Oszczędzaj czas i pieniądze
Nie musisz tworzyć i utrzymywać działu IT w swojej firmie. Wystarczy, że zadzwonisz do nas!
Oferowany przez nas Outsourcing IT w Warszawie to kompleksowe wsparcie informatyczne, ciągła opieka i bezpieczeństwo, a przede wszystkim – spore oszczędności.
Dlaczego powinieneś skorzystać z wiedzy naszych specjalistów?
- Dzięki outsourcingowi IT zmniejszysz koszty prowadzenia firmy,
- możesz wybrać kompleksowy serwis lub częściowe wsparcie,
- masz błyskawiczny dostęp do naszych usług – infolinię lub helpdesk 24,
- zawsze jesteś pod opieką indywidualnego serwisanta,
- nie zgubisz się w czytelnym systemie rozliczania i abonamentowi bez ukrytych opłat,
- możesz skorzystać z naszego wsparcia, gdy Twój dział IT ma dużo obowiązków,
- masz gwarancję sprzętu zastępczego w awaryjnych sytuacjach,
- usterki nie zaburzą Twojej pracy – przyjedziemy błyskawicznie!


Oferujemy Państwu szeroki zakres usług, wśród których kluczowe są:
- zarządzanie serwerami Windows, Unix, Linux,
- wdrażanie systemów poczty Exchange,
- systemy Active Directory,
- zestawienie połączeń VPN,
- wdrażanie lub koordynowanie rozwiązań WAN, LAN,
- zarządzanie firmowymi bazami danych (np. SUN),
- realizacja i wdrażanie systemów CRM,
- wdrażanie i nadzorowanie systemów Backup i zasilania awaryjnego,
- wdrażanie Disaster Recovery System – awaryjne odtwarzanie
infrastruktury IT.
Oferujemy również realizowanie indywidualnych projektów IT,
projektowanych ściśle pod potrzeby klienta.
Zachęcamy do poznania naszych najważniejszych atutów
Czas reakcji serwisu - na wezwanie jest ściśle określony: standard
to 4 godziny. Oznacza to przystąpienie do rozwiązywania zgłoszonego problemu jeszcze tego samego dnia. Dokładamy wszelkich starań, by czas reakcji był jak najkrótszy.
Sprzęt zastępczy - w przypadku konieczności oddania sprzętu komputerowego do serwisu zapewniamy sprzęt zastępczy, który umożliwi kontynuowanie pracy (nie dotyczy jednostek serwerowych).
Regularna opieka - realizowana poprzez testy i okresowe kontrole. Zapobiega ona występowaniu problemów ze sprzętem i podwyższa jego wydajność.
Kontrola sieci - kompleksowy nadzór nad infrastrukturą teleinformatyczną, obejmujący zarówno komputery, serwery, routery itd., jak i okablowanie, przełączniki oraz kopie zapasowe i dostęp do internetu itp. Takie podejście pozwala uniknąć konfliktów spowodowanych przez rozproszenbie odpowiedzialności za sprzęt.
Kontakt z serwisem zapewniamy poprzez:
- kontakt telefoniczny z indywidualnym opiekunem - 24 godziny na dobę!
- kontakt telefoniczny z biurem w godzinach jego pracy oraz
- helpesk - automantyczną rejestrację zgłoszeń dokonywanych online.